Etykiety

wtorek, 14 kwietnia 2015

komunijnie 2

Ciąg dalszy moich powolnych prac komunijnych.
Jak pisałam ostatnio malutko czasu mam na swoje ukochane zajęcie jakim jest robótkowanie, ale staram się codziennie po pracy coś tam "podłubać".
Tym sposobem powstała pelerynka wg wzoru znalezionego w sieci.



Teraz zdjęcia na modelce. Niestety coś się stało mojemu komputerowi i nie chce mi obracać zdjęć. Więc tylko w takiej pozycji mogę je wkleić.



To tyle na dzisiaj. 
Pozdrawiam Was serdecznie :-)




7 komentarzy:

  1. Śliczna pelerynka :-) Piękny wzór.
    Na modelce wygląda doskonale :-)
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Bożenko.
    Na komunii Twoja córeczka będzie się wyróżniała. Nikt nie będzie miał takiej ładnej pelerynki i torebeczki. Będzie na pewno bardzo zadowolona. Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wydziergana pelerynka! :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetna pelerynka. Ja chcę dla siebie taką czerwoną:))

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna pelerynka!!A wzór finezyjny:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...