Etykiety

poniedziałek, 22 lutego 2016

Powoli...

...przygotowuję się do świąt. 
W tym roku postanowiłam zabrać się za to trochę wcześniej,
 bo zwykle robiłam wszystko na ostatnią chwilę.

I tak oto powstaje koszyczek wielkanocny.
 Na razie nie mogę się  zdecydować na kształt. Jestem w fazie testów ;-)





Robiłam wg wzoru znalezionego na  blogu Gabi
i niestety nie potrafię osiągnąć takiego kształtu. Dlatego mój będzie inny. 
Na razie bez rączki. 
Może którejś przyda się wzór. Bardzo proszę. 
Może pochwalicie się swoimi koszyczkami :-)

Pozdrawiam :-)

8 komentarzy:

  1. Bożenko, serdeczne dzięki za wizytę :)
    U Ciebie, jak zwykle, kwieciście i artystycznie. Wielkanocny koszyczek to mistrzostwo świata. Piszesz, że nie do końca jesteś usatysfakcjonowana, a ja nadziwić się nie mogę temu koszyczkowi, że taki cudny, delikatny. Niestety, swoim się nie pochwalę, bo nigdy takiego zrobić nie zdołam :) Co do wczesnych przygotowań - niecałych pięć tygodni minie jak mgnienie oka - fajnie jest rozłożyć sobie pracę na raty :) Serdeczne uściski!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nawet bez rączki wygląda pięknie.Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bozenko, witam Cie serdecznie... Jak zwykle widze same piekne rzeczy. ten ostatni ksztalt mnie sie bardzo podoba... Jakikolwiek nie zrobisz to bedzie ladny :)
    Pozdrowienia sle z wiosennej Florydy

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też bardziej podoba się drugi kształt. Wzorek na ten koszyczek bardzo ładny :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Drugi kształt ładniejszy:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bajeczny koszyczek i bez raczki prezentuje się wspaniale :)
    Ciekawy wzór :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Bożenko.
    Bardzo ładny i delikatny ten Twój koszyczek.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Cudny koszyczek!!! Zapraszam do mnie www.boniawww.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...