Etykiety

poniedziałek, 17 września 2012

szkolnie i stresowo

Moi Drodzy, przepraszam Was za moją dłuższą nieobecność, ale dziewczę moje poszło od września do 1 klasy szkoły podstawowej i nie w głowie mi było blogowanie i robótkowanie. Dziecię moje przestraszone, ja nic lepiej i tak wstąpiłyśmy w szeregi uczniowskie. Teraz jest już lepiej więc i mi wracają chęci do tworzenia frywolitkowych biżutków. 
Dzisiaj taki maleńki przedsmak tego co mi w głowie siedzi.


Kolczyki na żądanie bez bigli, gdyż właścicielka sobie sama coś tam chce doczepić,




..i opaska dla mojej dziewczynki, nie zdążyłam nawet wyprasować ani wyprostować i już była na głowie ;-)

Pozdrawiam serdecznie nowych obserwatorów, i stałych bywalców. Cieszę się niezmiernie że do mnie zaglądacie. Dziękuję za śliczne komentarze pod poprzednim postem. Ja jestem bardzo zadowolona z bransoletki i myślę że mojej babci by się też podobała. 
Już wkrótce pokażę kolejny wisior. Pa.


5 komentarzy:

  1. Piękne kolczyki, a pomysł z opaską po prostu genialny!
    Oby Twojemu Dziecku spodobało się w szkole - ja mam uraz psychiczny po dziś dzień ;P
    Pozdrawiam serdecznie i czekam na nowości!

    OdpowiedzUsuń
  2. Śliczne są te kolczyki i opaska dla córy fikuśna;)) pozdrawiam Viola

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko, dobrze że pokonałyście z Córcią (przed)szkolny stres, i że znowu pokazujesz nam coś ładnego w swojej specjalności:)
    Czekamy na ten wisior z niecierpliwością:)
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja jak zwykle podziwiam;-))
    a jesli chodzi o szkolne zawirowania pierwszoklasistów to tez znam ten temat;-) Chyba rodzice bardzeij się stresują niż same dzieci.Ale jak to mówią jeśli przetrwaliśmy już tyle to teraz powinno byc z górki.pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Podziwiam cierpliwość do tej techniki. Super prace:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...