Etykiety

sobota, 23 listopada 2013

informacyjnie- chwaląc się :-)

Mało mnie tutaj ostatnio. Sama na siebie jestem zła, że tak mało piszę postów. Pomimo że się spinam i mówię od teraz już... to za chwilę znowu to samo.
Dzisiaj chciałam się pochwalić moimi cudownościami które wygrałam u Ani z Dziergadła, biżutki i reszta i której chciałabym jeszcze raz bardzo mocno podziękować. Taką ogromną radość mi sprawiłaś tymi cudeńkami że brak mi słów. 






Było jeszcze mnóstwo słodkości ale nie załapały się już na sesję fotograficzną ;-)
Bransoletka jest niesamowicie przyjemna w dotyku. Naszyjnik długo oglądałam z każdej strony podziwiając misterność wykonania. Dużym zaskoczeniem były dla mnie dwie książki, które również otrzymałam w prezencie. Uwielbiam pochłaniać słowo pisane. Tych tytułów jeszcze nie przerabiałam   ;-)
Bransoletkę już noszę intensywnie wymachując nią każdemu przed nosem ;-)

Jeszcze raz bardzo mocno Ci Aniu dziękuję :-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...