Etykiety

poniedziałek, 6 października 2014

jest jesień jest wirus... na blogach

...ale nie wirus grypy tylko jakiś paskudnik atakuje blogi. Już od jakiegoś czasu nie mogłam wejść na mojego bloga bo blokowało mi to wyskakujące okienko : "strona którą chcesz otworzyć zawiera złośliwe oprogramowanie"
Dzięki pomocy Pauliny z tego bloga dotarłam do tego forum . Usunęłam listę blogów z mojego bloga  i już było ok tylko jeszcze skakał mi obraz i wpadłam na to żeby usunąć  listę obserwatorów. Teraz jest wszystko ok. 
Dziękuję Ci Paulinko za pomoc :-)
Aha, jeszcze jedna mała rzecz. Tylko na Chromie wyskakiwało mi to okienko o wirusie, wchodząc przez Firefoxa nic się nie działo. Może to komuś pomoże.
 Pozdrawiam Was serdecznie.

1 komentarz:

  1. Witaj Bożenko.
    Fajnie ,że poradziłaś sobie .Kilka razy próbowałam wejść i zawsze pokazywała się ta formuła. Teraz jest OK.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...