Etykiety

sobota, 10 grudnia 2011

Mała prośba :-)

Kobietki!
Jeżeli któraś z Was znałaby namiary na jakiś internetowy kurs szydełkowego obrabiania koralików w postaci linku do takowego i byłaby skłonna sprawić mi taką niespodziankę i przesłać mi takowy na maila czy np pozostawić w komentarzu, to byłabym niezmiernie wdzięczna. Bo szukam w necie czegoś przejrzystego ale wszystko jest dla takich obcykanych z szydełkiem i znających fachowe nazwy poszczególnych ruchów. Ja to bym poprosiła, jeżeli oczywiście jest to możliwe, o taki dla takich nieświadomych, początkujących osób. Tzw łopatologicznie rozpisany i objaśniony.

2 komentarze:

  1. Bożenko chodzi Ci o coś takiego ?
    http://beata744.blogspot.com/2009/09/korale-zoto-czarne-szydekowe.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Bożena jeśli chcesz to w któryś dzień możemy umówić się na skype i pokażę ci co i jak. Ja też nie lubię fachowych zwrotów a zwłaszcza po angielsku mimo że szydełkuję od 10 lat. Jak chcesz to napisz mi na maila kiedy miała byś czas to pogadamy.

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...