Etykiety

poniedziałek, 8 kwietnia 2013

prezenty na/od zająca :-)

Witajcie!
Jakiś czas temu zapisałam się na candy u Ashki i wyobraźcie sobie, że szczęście się do mnie uśmiechnęło i wygrałam. Dowiedziałam się o tym kilka dni przed Wielkanocą dlatego stwierdziłam że dostałam prezent od "zająca".

Oto co było w paczce:



Mareczek
 





Spajderek 
 




Takie cudeńka 


Broszka 

Wszystko jest tak śliczne, tak idealne że aż nie potrafię tego opisać. Mareczek jest najśliczniejszy i wszystkim domownikom skradł serca. 
Bardzo Ci Ashki dziękuję za tak śliczny prezent.

Chciałam również podziękować za życzenia świąteczne i przepraszam że nie odpisywałam, ale ta przeciągająca się ponura aura działa na mnie prawie destrukcyjnie i nawet laptopa mało kiedy odpalałam. Dzisiaj intensywnie łapałam promienie słoneczne, bo dzisiaj u nas nareszcie świeciło odrobinę słonko.

Dziękuję za komentarze pod poprzednim postem, cieszę się że spodobał się Wam mój wianuszek komunijny, to działa na mnie bardzo motywująco. Wkrótce pochwalę się kolejnym wzorem.
 Że Binka się Wam spodoba to nie miałam żadnych wątpliwości, zwłaszcza w tych różowych okularkach ;-)

Prządko- jak zwykle Twe czujne oko wychwyci każdy szczegół zwłaszcza ten kwiecisty. Sama jestem pod wrażeniem że te moje kwiatki tak ładnie wychodzą mi na zdjęciach.
Pozdrawiam Was bardzo serdecznie i mam nadzieję że wraz z kolejnym moim wpisem wiosna zawita już na dobre.
Pa.

5 komentarzy:

  1. A ja się bardzo, bardzo cieszę, że mogłyśmy zrobić taki prezent:)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję wygranej!!! Mareczek jest boski :) pozostałe tworki zresztą też :) pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Ho, ho! Postarał się Zając - nie skąpił dobroci:) I jak Cię wszechstronnie zaopatrzył!
    U mnie przed świętami pod dom też zając przykicał, ale niczego nie zostawił, niestety - zdążyłam mu cyknąć kilka fotek: miał strasznie zdziwione oczy:)
    Bożenko, zimie już dziękujemy (tak trudno mi to mówić - u nas pokrywa śnieżna gruba na ponad pół metra i padało dziś wielkimi płatami) - więc wiosenny nastrój będzie Ci na pewno towarzyszył, a z nim... wena twórcza?
    Serdeczności!

    OdpowiedzUsuń
  4. Mareczek słodziak :) Fajny ten zając - miał gest tyle prezentów!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie ładne rzeczy, gratuluję wygranej :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...