Etykiety

piątek, 7 października 2011

moje wygrane candy już jest

Moje candy od MagArt czekało na mnie wczoraj gdy wróciłam do domu. Uwielbiam ten moment gdy przychodzi do mnie paczka, a ja odwlekam moment żeby ją otworzyć. Najpierw muszę się nacieszyć samym faktem że coś dostałam. Dopiero później powoli rozpoczynam proces otwierania i zaglądania do środka.
Paczuszka niepozorna, ale za to dosyć ciężka, przyszła więc pora na wysypanie zawartości...
moje dziecko dostało kwadratowe oczy i znalazło sobie od razu zajęcie, posegregowało mamci kamyczki...
Candy są cudowne, nie wiem od czego zacznę bo jest tego tak dużo że nie wiem za co się zabrać.
 Dziękuję Ci Madziu że Twoja maszynka losująca wybrała moją skromną osobę pod numerkiem 120. Jestem przeszczęśliwa. Napewno pochwalę się moimi pracami z Twoimi cukieraskami w roli głównej ;-)

2 komentarze:

  1. Ach, ale świetne wygrana, też miałam na nią chrapkę, ale niestety nie poszczęściło się. Serdecznie gratuluję i czekam aż zaprezentujesz jak zagospodarowałaś te śliczności (bo chyba nie pozwolisz, żeby obrosły kurzem?) :D

    OdpowiedzUsuń
  2. absolutnie nie pozwolę, mam tyle pomysłów na nie ze nie wiem który najpierw zrealizować :-)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...