Etykiety

piątek, 21 lutego 2014

coś lżejszego

Idzie wiosna więc postanowiłam zmienić włóczkę na nieco cieńszą i takim sposobem powstała czapeczka na małą główkę.
 Do tego szaliczek. 
Zapewne wprawne oko doszuka się jakichś błędów, ale ja i tak jestem dumna z tego kompleciku. Wzór troszkę zrobiłam inny niż w zimowych czapach. Niestety nie potrafię jeszcze nazywać tych technik ani czytać schematów, nad czym strasznie ubolewam i staram się uczyć na bieżąco, więc jest jeszcze nadzieja dla mnie ;-)







Zdjęcia na baloniku bo modelka focha strzeliła i powiedziała że nie będzie pozować ;-)

Bardzo lubię to szydełko. Cieszyłam się jak małe dziecko gdy mi te wzorki wychodziły, albo ten falowany rancik. 

Frywolitka leży nietknięta.

Dziękuję Wam ślicznie za komentarze pod ostatnim postem. 
Urosłam chyba z dwa centymetry ;-)
Pozdrawiam serdecznie.


9 komentarzy:

  1. Bożenko, komplecik jest przepiękny :) ja lubię taką odskocznię do różnych technik - nie lubię rutyny. pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Bożenko.
    Śliczny komplecik.Jak modelce wróci humor to na pewno chętnie będzie go nosiła.
    Pozdrawiam serdecznie:))

    OdpowiedzUsuń
  3. Bożenko, wyrazy uznania za ten piękny kwiat (hiacynt?) w tle tytułu Twego bloga - naprawdę trudno oczy od niego oderwać. No i wyrazy zaskoczenia z powodu "zdrady" czółenka na rzecz szydełka:) Przyznam, że jak na początkującą szydełkarkę, tworzysz piękne prace.... Ho, ho, ho! Co to będzie, jak się rozkręcisz na dobre? Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo dobrze Ci idzie szydełkowanie!
    osobiście polecam zaprzyjaźnienie ze schematami - bardzo poszerza możliwości. ja na przykład czytam schematy szydełkowe, ale wzorów na druty już nie i bardzo mnie to ogranicza.

    OdpowiedzUsuń
  5. Widzisz Bożenko modelki to się cenią :) A komplecik przepiękny i kolor i wzorek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczny komplecik, bardzo mi się podoba, zwłaszcza, że tez mam małego ludzika, dla którego robię podobne rzeczy :-) Podziwiam wszystkie Twoje szydełkowe dokonania i pozwolę sobie wpadać częściej :-) Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  7. fantastyczny komplet! bardzo elegancki

    OdpowiedzUsuń
  8. Bożenko, dziś Twoje święto. Pragę Ci złożyć najlepsze życzenia, spełnienia marzeń i jak najmniej trosk.
    Komplecik uroczy :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...